Breda’s Museum: verhogen bezoekersaantallen tentoonstelling

Voor het Breda’s museum heb ik gedurende 6 maanden contact gelegd met Bredase bedrijven en netwerk- en serviceclubs in Breda om hun werknemers, leden en relaties te enthousiasmeren een bezoek te brengen aan het museum en de tentoonstelling ‘Dat is ook een portret’. Hiernaast waren het ontwikkelen van arrangementen voor groepsbezoeken, het begeleiden en ontvangen van gasten, gehele organisatie mbt catering, onderdeel van deze mooie opdracht.

Bezoekersaantallen zijn hierdoor toegenomen. Opdrachtgever Marco van Vulpen geeft tevreden aan:

“Als interim-directeur bij Breda’s Museum heb ik Isabelle leren kennen als een resultaatgerichte marketeer en organisator van zakelijke events, groepsarrangementen en projecten op het gebied van relatiemarketing, met een uitstekend gevoel voor hospitality, een uitgebreid netwerk bij bedrijven en service-organisaties in Breda en de Baronie en het vermogen dat om te zetten in een bloeiende praktijk van bedrijfsbezoeken aan het museum.”